درباره خودم

 

من دانشجوی کشاورزی علوم دامی دانشگاه فردوسی مشهد هستم و بسیارعلاقه مندبه نوشتن ونویسندگی.این که چراقلم زدن رادوست دارم       برمیگرددبه

استعداد وتوانایی ذاتی ام درنوشتن که ازآغازدوران تحصیل وبانوشتن نامه ای به معلم کلاس اولم نمایان شد.بعد ها کمی نوشتم اما فقط گاه گداری که دلم میگرفت یا زمانی که مجبور بودم برای زنگ انشا مطلبی تهیه کنم . البته ناگفته نماند که در دوران دبیرستان هم تا حدودی به نوشتن شعر و غزل می پرداختم . در حال حاضرعضو یک نشریه دانشجویی به نام اثیر هستم و شاید این یکی از خوشایندترین کارهایست که در طول این دوسال تحصیل در دانشگاه به آن مشغول بوده ام .

از وبلاگ هایی که به صورت عامیانه و دوستانه نوشته میشوند خوشم می آید ولی خودم ترجیح میدهم کتابی بنویسم.

در این وبلاگ سعی میکنم متناسب بامطالعات روزمره و اطلاعات متفرقه ای که بدست می آورم بنویسم و هدف اصلی ام ایجاد انگیزه برای مطالعه بیشتر و نوشتن است .

از تمام دوستانی که وقت صرف خواندن نوشته هایم میکنند متشکرم و امیدوارم بتوانم با نظرهای سازنده و دوستانیشان در پیشبرد هدفم موفق شوم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد